Atatürk Kültür Sanat ve Kongre Merkezi’nde açılan sergi, minik ressamların tuvale yansıttıkları renkli hayal dünyasıyla dikkat çekti. Serginin açılışına CHP Eskişehir Milletvekili Jale Nur Süllü, Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Nurcan Alkan, Bilecik Belediye Başkanı Melek Mızrak Subaşı, Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Nadir Küpeli, Eskişehir Sanayi Odası Başkanı Celalettin Kesikbaş, AK Parti İl Başkanı Gürhan Albayrak ve çok sayıda davetli katıldı.

Başkan Vekili Nurcan Alkan: Çocukların Sanatla Buluşması Çok Önemli

Açılışta konuşan Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Nurcan Alkan, Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce’nin selamlarını ileterek çocukların sanatla erken yaşta tanışmasının önemine vurgu yaptı. Alkan, “Çocukların erken yaşta sanatla iç içe olmasının onların gelişimine büyük katkı sunduğunu” belirtti.

Bilecik Belediye Başkanı Melek Mızrak Subaşı ise etkinliğe bir belediye başkanı olarak değil, bir veli olarak katıldığını ifade ederek şunları söyledi:

“Yaklaşık iki yıldır büyük bir emekle hazırlanan bu çalışmaların burada sergilenmesi çok kıymetli. Bu serginin ardından 23 Nisan’da Bilecik Belediyesi Sanat Galerisi’nde de çocuklarımızın eserlerini sergileyeceğiz. Eskişehirlileri de oraya davet ediyorum. Çocuklarımız çok kıymetli, umarım hayata dair umutları asla sönmez. Bizler de bu umudu yaşatmak için çalışmaya devam ediyoruz.”

Minik ressamların eserlerini ailelerine gururla tanıttığı sergi, renkli ve samimi anlara sahne oldu. Aileler, çocuklarının hayal dünyasını tuvale aktardıkları tabloları büyük beğeniyle inceledi.

“Renklerin Çocuk Hali” sergisi, 30 Nisan 2026 tarihine kadar Atatürk Kültür Sanat ve Kongre Merkezi’nde ziyaret edilebilecek. Sergi, çocukların sanatla buluşmasının ve yaratıcılıklarının desteklenmesinin güzel bir örneği olarak öne çıkıyor. İGFA