Şile’de belediye başkanlığı görevinde bulunduğu dönemde aktif siyasette yer alan ve son olarak İçişleri Bakan Müşavirliği görevini yürüten Ocaklı, yeni görevine hızlı bir başlangıç yaptı.
“Sivil toplum demokrasinin temelidir”
Göreve başlamasının ardından açıklama yapan İlhan Ocaklı, sivil toplum kuruluşlarının demokrasinin en önemli unsurlarından biri olduğunu vurguladı. İstanbul’un bu alanda güçlü bir merkez olduğunu belirten Ocaklı, sivil toplumun daha etkin hale getirilmesi için çalışacaklarını ifade etti.
Ocaklı, paylaşımında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi’ye teşekkür ederek, “Daha güçlü bir İstanbul ve daha güçlü bir Türkiye için birlikte çalışacağız” dedi. İGFA
