İstanbul Ataşehir Kaymakamlığı’na atanan İnegöl Kaymakamı Eren Arslan ile görev sürelerini tamamlayarak başka illere atanan Cumhuriyet Başsavcısı Veli Ecir ve Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı İsmail Aydın için İnegöl Belediyesi ev sahipliğinde veda yemeği düzenlendi.
Yaklaşık 400 kişinin katıldığı programa ilçe protokolü, siyasi parti temsilcileri, belediye meclis üyeleri, kamu kurumlarının temsilcileri, sivil toplum kuruluşları, dernek başkanları, spor kulüplerinin temsilcileri, muhtarlar ve iş dünyası katıldı.
Programın açılışında konuşan İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, düzenlenen buluşmanın hem bir veda hem de vefa programı olduğunu belirtti.
Başkan Taban, görev süresi boyunca birlikte çalıştığı Kaymakam Eren Arslan’ın devlet adamlığı, adaletli yaklaşımı, çalışkanlığı ve uzlaştırıcı tavrıyla İnegöl’e önemli katkılar sunduğunu ifade etti.
Cumhuriyet Başsavcısı Veli Ecir ile Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı İsmail Aydın’ın da adalet hizmetlerinde önemli görevler üstlendiğini belirten Taban, üç isme de hizmetlerinden dolayı teşekkür ederek yeni görevlerinde başarılar diledi.
Konuşmasında İnegöl’ün tüm kesimlerinin şehrin gelişimine katkı sunduğunu belirten Alper Taban, iyi devlet yöneticilerine her zaman ihtiyaç duyulduğunu ifade etti.
Yargı Mensupları ve Kaymakamdan Veda Konuşmaları
Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı İsmail Aydın, 2022 yılında Başsavcı Veli Ecir ile birlikte İnegöl’de göreve başladıklarını belirterek ilçeye hizmet etmeye gayret ettiklerini söyledi.
Cumhuriyet Başsavcısı Veli Ecir ise yaklaşık dört yıl görev yaptığı İnegöl’ün meslek hayatında en uzun süre görev yaptığı ilçe olduğunu belirtti. Ecir, görev süresi boyunca yaşanan zor dönemlerde destek veren Kaymakam Eren Arslan ve Belediye Başkanı Alper Taban’a teşekkür ederek İnegöl’ün kendisi için her zaman özel bir yere sahip olacağını ifade etti.
Kaymakam Eren Arslan ise yaptığı veda konuşmasında İnegöl’ün kendisi ve ailesi için yalnızca bir görev yeri değil, aynı zamanda bir yuva olduğunu söyledi.
Görev yaptığı 5 buçuk yıl boyunca eğitim, sağlık, turizm, altyapı, çevre ve güvenlik başta olmak üzere birçok alanda çalışmalar yürüttüklerini belirten Arslan, tüm kurumlarla iş birliği içerisinde kamu hizmetlerini vatandaşlara en iyi şekilde ulaştırmaya çalıştıklarını ifade etti.
Arslan, görev süresi boyunca tüm mahalleleri ziyaret etmeye, vatandaşların sorunlarını dinlemeye ve çözüm üretmeye gayret ettiğini belirterek şehit aileleri, gaziler, sanayi çalışanları ve kırsal mahallelerde yaşayan vatandaşlarla kurduğu bağın kendisi için unutulmaz olduğunu söyledi.
İnegöl’ün suyunu içip ekmeğini yediğini belirten Arslan, kendisini artık fahri bir İnegöllü olarak gördüğünü ifade ederek, gittiği her yerde İnegöl’ün gönüllü elçisi olacağını ve İnegöllülere kapısının her zaman açık olacağını dile getirdi.
Hediyeler Takdim Edildi
Konuşmaların ardından İnegöl Kaymakamı Eren Arslan, Cumhuriyet Başsavcısı Veli Ecir ve Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı İsmail Aydın’a çeşitli hediyeler takdim edildi.
Program, katılımcıların hatıra fotoğrafı çektirmesiyle sona erdi.
