Gün boyu süren ziyaretlerde birlik, beraberlik ve dayanışma vurgusu öne çıktı.
Başkan Büyükkılıç, bayram programlarına AK Parti Kayseri İl Başkanlığı’nda başladı. Yoğun katılımla gerçekleşen törende konuşan Büyükkılıç, Ramazan Bayramı’nın kardeşlik duygularını güçlendirdiğini belirterek, “Kenetlenme zamanı, dayanışma zamanı, birbirimizle kucaklaşma zamanı” ifadelerini kullandı.
Geniş Katılımlı Bayramlaşma
Programa AK Parti MKYK Üyesi ve Kayseri Milletvekili Dursun Ataş, milletvekilleri Ayşe Böhürler, Şaban Çopuroğlu ve S. Bayar Özsoy, İl Başkanı Hüseyin Okandan, ilçe belediye başkanları ve teşkilat mensupları katıldı.
Bayramlaşma programının ikinci durağı Kayseri Valiliği oldu. Vali Gökmen Çiçek ev sahipliğinde gerçekleştirilen törende il protokolü ve vatandaşlarla bayramlaşan Büyükkılıç, birlik ve beraberliğin önemine dikkat çekti. Vatandaşlara bayram süresince trafik kurallarına uyma çağrısı da yaptı.
Şehit Aileleri ve Gazilere Anlamlı Ziyaret
Program kapsamında Muharip Gaziler Derneği ile Türkiye Harp Malulü Gaziler Şehit Dul ve Yetimler Derneği’ni ziyaret eden Başkan Büyükkılıç, şehit yakınları ve gazilerle yakından ilgilendi. Onların her zaman baş tacı olduğunu vurgulayan Büyükkılıç, bayramlarını kutladı.
Güvenlik Güçleri Unutulmadı
İl Jandarma Komutanlığı ve İl Emniyet Müdürlüğü’nü de ziyaret eden Başkan Büyükkılıç, görev başındaki güvenlik personeliyle bayramlaştı. Güvenlik güçlerinin fedakârca görev yaptığını belirterek teşekkürlerini iletti.
Huzurevi Ziyaretiyle Program Tamamlandı
Bayram programının son durağı Hacı Rukiye Gazioğlu Huzurevi oldu. Burada yaşlı vatandaşlarla bir araya gelen Büyükkılıç, “Büyüklerimiz bizim en kıymetli hazinemiz” diyerek onların hayır dualarını aldı.
“Kayseri’de Gönüller Bir”
Günün sonunda değerlendirmelerde bulunan Başkan Büyükkılıç, Kayseri’de bayramın ruhuna uygun bir dayanışma ortamı yaşandığını ifade ederek, “Bu şehirde gönüller bir, dualar bir. Rabbim birliğimizi, beraberliğimizi daim eylesin” dedi. İGFA
