Uzun süredir devam eden ve çözüm bekleyen sorun, mahalleliyi hem maddi hem de manevi olarak mağdur etmeye devam ediyor.
EDİRNE - Keşan Yukarı Zaferiye Mahallesi sakinleri, mahallelerindeki su deposunda meydana gelen çatlak nedeniyle evlerinin bahçelerinin ve sokakların göle dönmesinden şikayetçi. Vatandaşlar, yaptıkları başvurulardan ise "Tamir edersek Keşan susuz kalır" yanıtını aldıklarını iddia ediyor.
Su Deposundaki Çatlak Yaşamı Olumsuz Etkiliyor
Yukarı Zaferiye Mahallesi’nde bulunan Keşan Belediyesi su deposundaki teknik arıza, mahalle sakinleri için çileye dönüştü. Depo gövdesindeki çatlaktan sızan sular, sokağa ve çevredeki evlerin bahçelerine akarak yaşamı olumsuz etkiliyor.
Sızan sular nedeniyle bahçelerini kullanamaz hale geldiklerini ve sokaklarda su birikintileri oluştuğunu ifade eden mahalleli, günlük hayatlarının büyük ölçüde etkilendiğini söylüyor.
153 Şikayet Hattı ve Su İşleri Müdürlükleri Çözüm Üretemedi
Durumu defalarca Keşan Belediyesi Alo 153 Beyaz Masa hattına ve Su İşleri Müdürlüğü’ne bildirdiklerini belirten vatandaşlar, bugüne kadar somut bir adım atılmadığını ifade etti.
Mahalle sakinleri, belediye yetkilileriyle yaptıkları görüşmelerde kendilerine; "Buradaki çatlak sorununu çözmeye kalkarsak depoyu boşaltmamız gerekir, bu durumda da tüm Keşan susuzluk çeker" şeklinde bir cevap verildiğini öne sürdü.
Mehmet Özcan’dan Acil Çözüm Bekleniyor
Vatandaşlar, sızan sular nedeniyle bahçelerini kullanamaz hale geldiklerini ve sokaklarda su birikintileri oluştuğunu ifade ederek Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan’dan acil çözüm bekliyor.
Mahalleli, tepkilerini şöyle dile getiriyor: "Bizler bu sorunu daha ne kadar çekeceğiz? Teknolojinin bu kadar geliştiği bir devirde, koskoca belediye bir su deposundaki çatlağı şehri susuz bırakmadan tamir edemiyor mu?"
Sorunun çözülmemesi halinde hem maddi hem de manevi olarak zarar gören mahalleli, belediyeden bir an önce adım atılmasını talep ediyor. İGFA
