KOBİTEM’den sağlık çalışanlarına kapsamlı yangın eğitimi
Nisan ayı boyunca devam edecek programla, sağlık çalışanlarının olası acil durumlara karşı daha bilinçli ve hazırlıklı hale getirilmesi amaçlanıyor.
Hastanelerde uygulamalı yangın tatbikatı gerçekleştirildi
Eğitimler kapsamında Özel Medar Gölcük Hastanesi’nde 56 personelin katılımıyla kapsamlı bir eğitim programı gerçekleştirildi. Katılımcılara yangın anında doğru müdahale yöntemleri hem teorik hem de uygulamalı olarak aktarıldı.
Eğitimlerin ardından düzenlenen yangın tatbikatı ile personelin acil durumlara müdahale becerileri pekiştirildi. Benzer şekilde Gölcük Necati Çelik Devlet Hastanesi’nde düzenlenen programda ise 69 sağlık çalışanına yangın önleme ve söndürme teknikleri anlatıldı.
Amaç daha güvenli sağlık kuruluşları oluşturmak
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, Nisan ayı boyunca Kocaeli genelindeki tüm kamu ve özel hastanelerde eğitim ve tatbikatların devam edeceğini belirtti.
Çalışmalarla birlikte sağlık kurumlarında görev yapan personelin afet ve acil durumlara karşı bilinç düzeyinin artırılması ve daha güvenli çalışma ortamlarının oluşturulması hedefleniyor. İGFA
