Merkez İmam Hatip Lisesi karşısında yer alan bölgede gerçekleştirilen çalışmalarda toplam 8 bina yıkılırken, alanda moloz kaldırma işlemleri devam ediyor.

50 bağımsız bölüm kamulaştırıldı

Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından yürütülen proje kapsamında 8 bina ve toplam 50 bağımsız bölüm kamulaştırılarak yıkım işlemleri gerçekleştirildi. Çalışmaların, bölgedeki şehirleşme planları doğrultusunda hayata geçirildiği belirtildi.

“Daha düzenli ve estetik bir alan oluşturacağız”

Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, yapılan çalışmaların şehrin gelişimi açısından önemli olduğunu vurguladı. Altay, “Hedefimiz bölgeyi daha düzenli, güvenli ve estetik bir görünüme kavuşturmak. Bu süreçte destek veren tüm hemşerilerimize teşekkür ediyorum” dedi.

Şehir merkezinde dönüşüm sürüyor

Başkan Altay, Konya genelinde planlı şehirleşme çalışmalarının devam edeceğini belirterek, kentin önemli noktalarında benzer projelerin hayata geçirileceğini ifade etti.

Beşyol Kavşağı’nda gerçekleştirilen bu dönüşüm çalışmasının, bölgedeki ulaşım ve şehir estetiğine önemli katkı sağlaması bekleniyor. İGFA