Atatürk Mahallesi TOKİ konutlarında içme suyu şebeke hattı ve abone bağlantıları yenilenerek bölgedeki su kesintisi sorunu çözüme kavuşturuldu.

BALIKESİR – Büyükşehir Belediyesi’nin sürdürülebilir altyapı hedefleri doğrultusunda yürütülen çalışmalar, mahalle sakinlerinin yaşam kalitesini artırdı.

Eski Hatlar Yenilendi

Yıllar içinde yıpranan ve sık sık arızalara neden olan içme suyu hatları, dayanıklı ve uzun ömürlü borularla değiştirildi. Sadece ana hatlar değil, tüm abone bağlantıları da yenilenerek sistem baştan sona modernize edildi.

Bu sayede bölgede yaşanan su kesintilerinin önüne geçilmesi hedeflendi.

“Su Kesintileri Artık Yaşanmayacak”

BASKİ Genel Müdürü Erdoğan Öztürk, yapılan çalışmanın önemine dikkat çekerek, eski hatların sık sık arızaya yol açtığını ve yeni sistemle bu sorunun tamamen ortadan kaldırıldığını belirtti.

Atatürk Mahallesi Muhtarı Ergün Akgün ise geçmişte sık sık su kesintileri yaşadıklarını ifade ederek, çalışmaların kısa sürede tamamlanmasından dolayı memnuniyet duyduklarını söyledi.

Altyapı Çalışmaları Tüm İlçelerde Sürüyor

Balıkesir Büyükşehir Belediyesi, 20 ilçede altyapı güçlendirme çalışmalarına aralıksız devam ediyor. Ekonomik ömrünü tamamlamış içme suyu hatlarının yenilenmesiyle, sürdürülebilir ve kesintisiz su hizmeti sağlanması amaçlanıyor.

Manyas’ta tamamlanan bu proje, kent genelinde yürütülen altyapı yatırımlarının önemli bir parçası olarak öne çıkıyor. İGFA