İlçe genelinde başlatılan çevre düzenleme çalışmaları kapsamında parklar, caddeler ve meydanlar rengarenk çiçeklerle donatılıyor.
İlçenin Dört Bir Yanında Eş Zamanlı Çalışma
Osmangazi Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, ana arterler, parklar, refüjler ve meydanlarda eş zamanlı olarak çiçek ekimi gerçekleştiriyor. Baharın gelişiyle birlikte hercai, menekşe ve lale gibi mevsimlik çiçekler toprakla buluşturuluyor.
2026’da 470 Bin Çiçek Ekilecek
Yapılan çalışmalar kapsamında 2026 yılı boyunca toplam 470 bin çiçeğin ekilmesi planlanıyor. Bu sayede Osmangazi’nin her köşesinde canlı ve estetik bir görünüm oluşturulması hedefleniyor.
“Osmangazi’yi Güzelleştiriyoruz”
Çalışmalar hakkında açıklama yapan ekipler, yılın her döneminde kenti güzelleştirmek için çalıştıklarını belirterek, “Bahar ayının gelmesiyle birlikte ilçemizin dört bir yanında çiçek ekimleri gerçekleştiriyoruz. Osmangazi’yi adeta bir çiçek bahçesine dönüştürmeyi hedefliyoruz” ifadelerini kullandı.
Vatandaşlardan Tam Not
Yapılan peyzaj çalışmalarının vatandaşlar tarafından da memnuniyetle karşılandığı belirtilirken, ilçede görsel zenginliğin artırılmasına yönelik çalışmaların yıl boyunca devam edeceği bildirildi.
Osmangazi Belediyesi’nin bu çalışmaları, kentin daha yaşanabilir ve estetik bir görünüme kavuşmasına katkı sağlıyor. İGFA
