Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi’nde (BAREM) gerçekleştirilen program, hem duygusal hem de keyifli anlara sahne oldu.
Renkli Etkinliklerle Dolu Bir Gün
BAREM bünyesinde düzenlenen etkinlikte, katılımcılar için birbirinden farklı aktiviteler hazırlandı. Bursa’nın tarihi ve kültürel değerlerinin anlatıldığı içeriklerle büyükler geçmişe yolculuk yaparken, eğlenceli etkinliklerle de keyifli vakit geçirdi.
Başkan Aydın’dan Yakın İlgi
Programa Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın da katıldı. Başkan Aydın, etkinlik boyunca BAREM üyeleriyle yakından ilgilenerek her biriyle sohbet etti. Büyüklerin ellerini öpen Aydın, katılımcılarla hatıra fotoğrafları çektirdi.
Program sonrası merkezdeki diğer alanları da ziyaret eden Aydın, etkinliklere katılan yaşlı bireylere çiçek takdim ederek haftalarını kutladı.
“Büyüklere Verilen Değer Toplumun Aynasıdır”
Yaşlılara duyulan saygının toplumun gelişmişliğini gösterdiğini belirten Başkan Aydın, “Büyüklerimizle vakit geçirdik, görüşlerini dinledik. Onların daha iyi şartlarda yaşamaları için çalışmalarımıza devam edeceğiz” dedi.
Katılımcılardan Teşekkür
BAREM üyeleri de düzenlenen etkinlikten büyük memnuniyet duyduklarını ifade ederek, hem eğlenceli hem de anlamlı bir gün geçirdiklerini dile getirdi. İGFA
