Fatma Koç Parkı’nda kurulan bağış noktasında gönüllüler gün boyunca kan vererek önemli bir dayanışma örneği sergiledi.
BİLECİK – Türk Kızılayı Eskişehir Şubesi Kan Merkezi tarafından organize edilen kampanya, ilçe halkından büyük ilgi gördü.
Sağlık Kontrolleri Yapıldı, Güvenli Bağış Alındı
Uzman ekipler eşliğinde gerçekleştirilen bağışlarda, vatandaşların sağlık kontrolleri yapıldıktan sonra güvenli şekilde kan alımı sağlandı. Bağış süreci boyunca tüm işlemler titizlikle yürütüldü.
“Kan Her Zaman İhtiyaçtır”
Kan Merkezi Sorumlusu Dr. Turgut Aytekin, kanın sadece acil durumlarda değil, her zaman ihtiyaç duyulan hayati bir kaynak olduğunu vurguladı.
Yetkililer, özellikle yaz aylarında kan stoklarının azaldığına dikkat çekerek vatandaşları düzenli bağış yapmaya davet etti.
Dayanışma Örneği Oldu
18-65 yaş arası sağlıklı bireylerin katılabildiği kampanyada, tek bir bağışın üç hastaya umut olabileceği hatırlatıldı.
Pazaryeri’nde düzenlenen kan bağışı etkinliği, toplumsal dayanışmanın güçlü bir örneği olarak değerlendirildi. İGFA
