Hakkari’de iki ayrı ameliyat geçiren Pinyanişi Aşiret Ağası Priuzbeyoğlu’na geçmiş olsun ziyaretleri devam ediyor. Bu kapsamda AK Parti Hakkaril İl Başkanı Avukat Zeydin Kaya ve beraberindeki parti yöneticileri, Priuzbeyoğlu’nu ziyaret ederek hem sağlık durumu hakkında bilgi aldı hem de geçmiş olsun dileklerini iletti.

Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette, Kaya ve beraberindeki heyet Priuzbeyoğlu’na moral verdi. Heyet, “Rabbim acil şifalar versin, en kısa sürede sağlığına kavuşmasını diliyoruz. Dualarımız kendisiyle” diyerek iyi dileklerini paylaştı.

Öte yandan Priuzbeyoğlu’nun sağlık durumunun iyiye gittiği öğrenildi. Ziyaretin ardından heyet, kendisini yalnız bırakmayacaklarını belirterek destek mesajlarını yineledi.