Ekipler, birçok güzergâhı yeniden ulaşıma açtı.

Ekipler Sahada Yoğun Mesai Harcıyor

Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Daire Başkanlığı ekipleri, yağışların yol açtığı tahribatı gidermek için birçok noktada eş zamanlı çalışma yürütüyor. Hasar gören yollar ve menfezler hızla onarılarak vatandaşların ulaşım sorunu çözülüyor.

Birçok Güzergâh Yeniden Ulaşıma Açıldı

Çalışmalar kapsamında Oğlakçı Mahallesi’nde bozulan beton boru yolunun bakımı yapılırken, Yolbilen–Ayla hattındaki menfez onarılarak yol tekrar kullanıma açıldı.

Karatepe, Taşkağı–Marallı, Gömüllü–Gönüllü ve Kemberli–Sözeri güzergâhlarında yapılan onarımlar tamamlandı. Çiğdem–Zikreç ve YK Koşanlar yolları da sel sonrası onarılarak ulaşıma açıldı.

Viranşehir ve Siverek’te Müdahale Sürüyor

Siverek Karacadağ Mahallesi ile Bardakçı güzergâhında sel nedeniyle zarar gören menfezler mekanik müdahalelerle yeniden kullanıma açıldı. Viranşehir Ayaklı ve Horoztepe güzergâhlarında da bakım ve onarım çalışmaları tamamlanarak ulaşım sağlandı.

Yetkililer, olası yeni yağışlara karşı hazırlıklı olduklarını belirtirken, vatandaşların güvenli ulaşımı için çalışmaların aralıksız devam edeceğini ifade etti. İGFA