Artan su talebi nedeniyle yaşanan basınç problemleri ve su kayıplarının önüne geçmek amacıyla başlatılan çalışma kapsamında, ekonomik ömrünü tamamlayan içme suyu hattı yenilenerek daha güçlü ve güvenli bir altyapı oluşturuldu.

Abone Bağlantıları da Yenilendi

İçme suyu hattı yenileme çalışmaları kapsamında yalnızca ana şebeke değil, abone bağlantıları da yenilendi. Yapılan çalışmalarla birlikte mahalledeki hanelere ulaşan suyun basınç standartları iyileştirilirken, abonelere kesintisiz içme suyu ulaştırılması sağlandı.

Tamamlanan proje sayesinde su kayıplarının azaltılması ve içme suyu hizmet kalitesinin artırılması hedeflenirken, bölgedeki altyapının uzun yıllar sorunsuz şekilde hizmet vermesi amaçlanıyor.

Kesintisiz ve Güvenli İçme Suyu Hedefi

SASKİ tarafından yapılan açıklamada, Kaynarca Ömerağa Mahallesi’nde tamamlanan 2 bin 900 metrelik içme suyu hattı yenileme çalışmasıyla bölgenin altyapısının daha güçlü hale getirildiği belirtildi.

Açıklamada, yenilenen şebeke ve abone bağlantıları sayesinde vatandaşların kaliteli içme suyuna kesintisiz erişiminin güvence altına alındığı ifade edilerek, su kaynaklarını korumak ve hizmet kalitesini artırmak amacıyla Sakarya genelinde altyapı yatırımlarının sürdürüleceği kaydedildi.