Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi, Ramazan Bayramı süresince vatandaşların huzurlu ve sorunsuz bir bayram geçirebilmesi için tüm hazırlıklarını tamamladı. Belediye, bayram boyunca nöbetçi ekipleriyle sahada aktif olarak görev yapacak.

Vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla çalışmalarını sürdürecek olan belediye, bayram süresince gelen talep ve şikâyetleri de anlık olarak değerlendirecek. Alo 153 hattı, WhatsApp iletişim kanalı ve internet üzerinden yapılan başvurular ilgili birimlere iletilerek titizlikle takip edilecek.

Bayram boyunca iletişim kanallarının 24 saat açık tutulacağı belirtilirken, vatandaşların ihtiyaçlarına hızlı şekilde cevap verilmesi hedefleniyor.

İtfaiye ekipleri olası yangın ve acil durumlara karşı teyakkuzda beklerken, ambulans hizmetleri hasta ulaşımı için görev başında olacak. Mezarlıklar Müdürlüğü defin işlemlerini sürdürürken, TESKİ ekipleri de su ve kanalizasyon arızalarına anında müdahale edecek.

Zabıta ekipleri bayram boyunca denetimlerini sürdürürken, ulaşım ekipleri de toplu taşıma araçlarında vatandaşların konforlu seyahat edebilmesi için görev yapacak.

Öte yandan Tekirdağ’da bayram süresince toplu taşıma hizmetleri ücretsiz olacak. Ayrıca Süleymanpaşa Yeni Şehir Mezarlığı’na gitmek isteyen vatandaşlar için Valilik önünden ücretsiz servis kaldırılacak. İGFA