Tekçe, özellikle Bağlar Mahallesi’nde yaşanan sorunların artık göz ardı edilemeyecek boyuta ulaştığını söyledi.

“Yollar Hem Araçlar Hem Yayalar İçin Riskli”

Açıklamasını Bağlar Mahallesi’nde, bozuk yolların bulunduğu bölgede DEM Parti il yöneticileri ve belediye meclis üyeleriyle birlikte yapan Tekçe, sahadaki duruma dikkat çekti.

Yolların adeta “köstebek yuvasına” döndüğünü belirten Tekçe, mevcut durumun yalnızca araçlar için değil, yayalar açısından da ciddi tehlike oluşturduğunu ifade etti.

“Bu Bir İhmal Değil, Yönetim Sorunu”

Kentteki tabloyu “çöküş hali” olarak nitelendiren Tekçe, yaşanan sorunların basit bir ihmalden kaynaklanmadığını savundu. Sorunların uzun süredir devam eden yönetim anlayışının bir sonucu olduğunu öne süren Tekçe, kamu kaynaklarının etkin kullanılmadığını iddia etti.

Yapılan çalışmaların yüzeysel olduğunu belirten Tekçe, sahadaki gerçekliğin “çamur, çukur ve güvensizlik” olduğunu söyledi.

“Temel Hizmetler Gecikmeden Sağlanmalı”

Altyapı ve yol hizmetlerinin bir lütuf değil, kamusal bir zorunluluk olduğunu vurgulayan Tekçe, hiçbir yönetimin bu hizmetleri aksatamayacağını ifade etti.

Kayyum yönetimine çağrıda bulunan Tekçe, başta yol ve altyapı olmak üzere temel hizmetlerin şeffaf, eksiksiz ve gecikmeden yerine getirilmesi gerektiğini dile getirdi.

Açıklamasında bunun bir talep değil, “halk adına yapılan açık bir siyasal uyarı” olduğunu belirten Tekçe, Hakkâri halkının yaşam koşullarını yakından takip etmeye devam edeceklerini söyledi.