“Hiçbir Kurum Hukukun Üstünde Değil”
Belediye tarafından yapılan açıklamada, Türkiye Cumhuriyeti’nde hiçbir kişi ya da kurumun kendisini hukukun üstünde göremeyeceği ifade edildi. Başkan Abdullah Özyiğit imzasıyla yayımlanan açıklamada, soruşturma sürecine tam iş birliği içinde yaklaşıldığı belirtildi.
İlgili kurumların talep ettiği tüm bilgi ve belgelerin eksiksiz şekilde paylaşıldığı kaydedildi.
Şeffaflık ve Denetim Vurgusu
Belediye yönetimi, kamu kaynaklarının doğru ve etkin kullanımı konusunda hassasiyetin sürdüğünü vurguladı. Açıklamada, idari süreçler ile iç denetim mekanizmalarının titizlikle işletildiği ifade edildi.
Sürecin şeffaflık ilkesi çerçevesinde yürütüldüğü ve kamuoyunun doğru bilgilendirilmesinin öncelikli olduğu belirtildi.
“Spekülatif Bilgilere İtibar Etmeyin”
Belediye açıklamasında, gelişmeler oldukça kamuoyuyla paylaşım yapılacağı ifade edilirken, vatandaşlardan teyit edilmemiş ve spekülatif bilgilere itibar etmemeleri istendi.
Öte yandan sabah saatlerinde belediyeye yönelik düzenlenen operasyonda 31 kişinin gözaltına alındığı öğrenildi. Belediye yönetimi, sürecin hukuka olan inanç çerçevesinde yakından takip edildiğini belirtti. İGFA
