Büyükkılıç, şehir genelinde çevreci ulaşımı destekleyen sistemin zarar görmesinin kabul edilemez olduğunu vurguladı.

Kaybis 96 İstasyon ve 1000 Bisikletle Hizmet Vermeye Devam Ediyor

Kayseri Büyükşehir Belediyesi öncülüğünde hayata geçirilen Kaybis, 96 istasyon, 1000 bisiklet ve 1972 kilitleme noktasıyla kentte hizmet vermeyi sürdürüyor. Yeni sezona 9 Nisan itibarıyla başlayan sistem, vatandaşlardan yoğun ilgi görürken bazı istasyon ve bisikletlere yönelik zarar verici davranışların tespit edilmesi üzerine açıklama yapıldı.

Vandalizm Olaylarına Karşı Emniyet Hızla Müdahale Etti

Başkan Büyükkılıç, yaşanan olaylara ilişkin emniyet birimlerinin hızlı şekilde harekete geçtiğini ve bazı şüphelilerin yakalandığını belirtti. Diğer olaylarla ilgili soruşturmaların da titizlikle sürdüğünü ifade eden Büyükkılıç, kamu malına zarar veren kişilerin gerekli yasal yaptırımlarla karşı karşıya kalacağını vurguladı.

“Ortak Değerlerimize Sahip Çıkalım” Çağrısı

Kaybis’in şehir için önemli bir çevreci ulaşım yatırımı olduğuna dikkat çeken Başkan Büyükkılıç, vatandaşlara da önemli bir çağrıda bulundu. Emeğe saygı duyulması gerektiğini belirten Büyükkılıç, “Ortak değerlerimize sahip çıkalım, gördüğümüz olumsuzlukları yetkililere bildirelim” ifadelerini kullandı.

Sürdürülebilir Ulaşım İçin Toplumsal Duyarlılık Vurgusu

Kayseri’de çevreci ve sürdürülebilir ulaşımın önemli bir parçası olan Kaybis’in korunmasının herkesin ortak sorumluluğu olduğunu belirten Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, sistemin geleceği için toplumsal duyarlılığın artırılması gerektiğini söyledi. İGFA