30 Mart–5 Nisan 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilen program kapsamında yıl boyunca en çok kitap okuyan vatandaşlar ödüllendirildi.
“Yılın Okurları”na Ödüller Verildi
Düzenlenen programda Bilecik Valisi Faik Oktay Sözer, farklı yaş gruplarında “Yılın Okuru” seçilen kitapseverlere ödüllerini takdim etti.
Etkinlik, kitap okuma alışkanlığının teşvik edilmesi ve kütüphanelerin toplumdaki rolünün güçlendirilmesi açısından büyük önem taşıdı.
Okuma Kültürü İçin Yeni Projeler
Kütüphane Haftası dolayısıyla İl Kültür ve Turizm Müdürü Kürşat Bozkurt ve beraberindeki heyeti makamında kabul eden Vali Sözer, Bilecik genelindeki kütüphane hizmetlerine ilişkin bilgi aldı.
Görüşmede özellikle gençler başta olmak üzere toplumun tüm kesimlerinde okuma alışkanlığını yaygınlaştırmaya yönelik projeler ele alındı.
“Okuyan Toplum Daha Güçlüdür”
Vali Sözer, kitap okumanın bireysel gelişimin yanı sıra toplumsal bilinç ve kültürel zenginlik açısından da önemli olduğunu vurguladı.
“Okuyan, araştıran ve kendini geliştiren bireyler sayesinde daha güçlü bir toplum inşa edebiliriz” diyen Sözer, kütüphanelerin her yaştan vatandaş için önemli birer öğrenme merkezi olduğunu ifade etti.
Bilecik’te Kütüphane Haftası etkinlikleri, hafta boyunca düzenlenecek çeşitli programlarla devam edecek. İGFA
