Etkinlikler, çocukların çevre bilinci kazanmasını sağlarken, yangından zarar gören alanların yeniden yeşertilmesine katkı sundu.

Anaokulu Öğrencileri Tohum Topları Hazırladı

Gelecek Anaokulu öğrencileri, Beşyol Mahallesi’nde öğretmenleri eşliğinde tohum topları hazırladı. Hazırlanan tohum topları, etkinliğin devamında Bornova Karaçam’daki yangından zarar görmüş ormanlık alana ekildi. Miniklerin doğaya yeniden hayat verme heyecanı etkinliğe damgasını vurdu.

Ortaokul Öğrencileri Fidan Dikti

İsmet Sezgin Ortaokulu öğrencileri ise Pınarbaşı Sevgi Koruluğu’nda bir araya geldi. Toplam 100 adet çam ve palamut fidanını toprakla buluşturan öğrenciler, yeşil alanların artırılmasına katkı sağladı.

Başkan Eşki: “Çocuklarımızın Doğayla Bağ Kurması Önemli”

Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki, etkinliklerle ilgili olarak şunları söyledi:

“Çocuklarımızın doğayla bağ kurması, geleceğimiz açısından en değerli yatırımlardan biri. Bornova’da hem doğayı koruyan hem de onu çoğaltan bir anlayışı birlikte büyütmeye devam edeceğiz.” 
 

İGFA