Karabayır Köyü’nde gerçekleştirilen programa ilçe protokolü ve öğrenciler yoğun ilgi gösterdi.
Yüzlerce Fidan Toprakla Buluştu
Orman İşletme Müdürlüğü tarafından organize edilen etkinlikte, yüzlerce fidan toprakla buluşturuldu.
Bozüyük Kaymakamı Adem Öztürk, ilçe protokolü ve öğrencilerin katılımıyla gerçekleştirilen programda sadece ağaç dikilmedi, aynı zamanda geleceğe umut ekildi.
Öğrencilerden Yoğun Katılım
Etkinlikte öğrencilerin gösterdiği ilgi dikkat çekti.
Çevre bilincinin küçük yaşta kazandırılmasının önemine vurgu yapılan programda, doğa sevgisinin genç nesillere aktarılması hedeflendi.
“Her Fidan Geleceğe Bırakılan Miras”
Kaymakam Adem Öztürk, yaptığı konuşmada doğanın korunmasının sadece bugünün değil, yarınların da sorumluluğu olduğunu belirtti.
“Dikilen her fidan, geleceğe bırakılan en değerli mirastır” anlayışıyla hareket ettiklerini ifade eden Öztürk, bu tür etkinliklerin artarak devam edeceğini söyledi.
Fidan dikim etkinliği, doğa sevgisi ve çevre duyarlılığının güçlü bir göstergesi olarak hafızalarda yer etti. İGFA
