SAKARYA – Geyve Belediyesi tarafından Merkez Sinanbey Camii önünde organize edilen etkinlikte birlik ve beraberlik mesajları verildi.
Vatandaşlardan Yoğun Katılım
Cuma namazı sonrası cami önünde kurulan alanda vatandaşlara lokma ikramında bulunuldu. Programa çok sayıda vatandaşın yanı sıra belediye yetkilileri de katıldı.
Etkinlikte, merhum lider Muhsin Yazıcıoğlu ve dava arkadaşları dualarla anıldı.
Başkan Yıldız’dan Anlamlı Mesaj
Geyve Belediye Başkanı Selçuk Yıldız, yaptığı açıklamada Muhsin Yazıcıoğlu’nun Türk siyasetindeki önemine dikkat çekti.
Yıldız, “Şehit liderimiz Muhsin Yazıcıoğlu ve yol arkadaşlarını rahmet ve minnetle anıyoruz. Ülkemizin birliği ve geleceği için mücadele eden bu değerli isimlerin hatırasını yaşatmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Dayanışma Vurgusu
Başkan Yıldız, bu tür hayır programlarının toplumsal dayanışmayı güçlendirdiğini belirterek etkinliğe katılan tüm vatandaşlara teşekkür etti.
Geyve’de düzenlenen lokma hayrı, birlik ve beraberlik duygularının pekiştiği anlamlı bir etkinlik olarak gerçekleşti. İGFA
