Hakkâri’deki görev sürelerini tamamlayarak farklı illere atanan vali yardımcıları ve kaymakamlar için düzenlenen veda yemeğinde, mülki idare amirleri ile bir araya gelen Vali İbrahim Taşyapan, görev süreleri boyunca yürüttükleri çalışmalar dolayısıyla teşekkürlerini iletti.

Programda konuşan Vali Taşyapan, Hakkâri’de görev yaptıkları süre içerisinde kamu hizmetlerinin yürütülmesine sundukları katkılardan dolayı vali yardımcıları ve kaymakamlara teşekkür etti.

Yeni Görev Yerlerinde Başarı Diledi

Cumhurbaşkanlığı Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi kapsamında yeni görev yerlerine atanan mülki idare amirlerine hitap eden Taşyapan, görev değişikliklerinin hayırlı olmasını temenni etti.

Vali Taşyapan, kamu hizmetlerinde gösterdikleri özverili çalışmalar nedeniyle teşekkür ederek, yeni görev yerlerinde de başarılar diledi.

Veda Programı Düzenlendi

Samimi bir ortamda gerçekleşen programda, görev sürelerini tamamlayan vali yardımcıları ve kaymakamlar da Hakkâri’de görev yapmaktan duydukları memnuniyeti ifade etti.

Veda programı, karşılıklı iyi dileklerin paylaşılmasının ardından sona erdi.