Yol yapım çalışmalarıyla birlikte güzergâh üzerinde bulunan dere yataklarında su geçişlerinin sağlanabilmesi amacıyla büz yerleştirme işlemlerine de başlandı. Ekipler tarafından 9 farklı noktada gerçekleştirilen çalışmalarla altyapının güçlendirilmesi amaçlanıyor.

Tamamlandığında bölgedeki ulaşım ağını önemli ölçüde rahatlatması beklenen proje sayesinde kırsal mahalleler arasındaki bağlantının güçlenmesi hedefleniyor. Yolun hizmete alınmasıyla birlikte tarımsal faaliyetlerde kullanılan ulaşım güzergâhlarının daha güvenli hale gelmesi ve ürün taşımacılığının kolaylaşması planlanıyor.

9 Noktada Büz Yerleştirme Çalışması Yapılıyor

Fen İşleri Dairesi Başkanlığı ekipleri, yol çalışmaları kapsamında yalnızca üstyapı çalışmalarını değil, altyapı düzenlemelerini de eş zamanlı olarak sürdürüyor. Dere geçişlerinin bulunduğu bölgelerde gerçekleştirilen büz yerleştirme çalışmalarıyla yağış dönemlerinde oluşabilecek olumsuzlukların önüne geçilmesi hedefleniyor.

Çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte yol güzergâhının daha güvenli hale gelmesi ve ulaşım sürelerinin kısalması bekleniyor.

Başkan Çavuşoğlu’ndan Açıklama

Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, kent genelinde ulaşım yatırımlarının devam ettiğini belirterek ilçeler arasındaki bağlantıyı güçlendirmek için çalışmalar yürüttüklerini söyledi.

Çavuşoğlu, Gömce-İmrallı yolunun dört ilçeyi birbirine bağlayan önemli bir güzergâh olduğunu ifade ederek, bu yatırımla vatandaşların günlük yaşamını kolaylaştırmayı ve üreticilerin ürünlerini daha hızlı ve güvenli şekilde pazarlara ulaştırmasını amaçladıklarını belirtti.

Denizli’nin her noktasına eşit ve kalıcı hizmet ulaştırma hedefiyle çalıştıklarını kaydeden Çavuşoğlu, ulaşım yatırımlarının planlanan program doğrultusunda sürdüğünü ifade etti.