Hakkari İl Özel İdaresi Konferans Salonu’nda düzenlenen seçimde işçiler sürece büyük ilgi gösterdi.

Tek Listeyle Seçime Gidildi

Türkiye Yol-İş Sendikası 2 No’lu Şube 12. Olağan Genel Kurulu kapsamında yapılan seçimde tek listeyle sandığa gidildi. Nazif İlcin başkanlığında gerçekleştirilen seçimde kullanılan 138 oyun tamamı tek listeye çıktı.

Bu sonuçla birlikte 22 kişilik delege listesi oy birliğiyle seçilmiş oldu.

Yoğun Katılım Dikkat Çekti

Seçime Van 2 No’lu Şube Başkanı Mehmet Şah Aslan ve yönetim kurulu üyeleri ile Türk-İş Hakkari İl Başkanı Murat Çatal ve Yol-İş Sendikası iş yeri baş temsilcisi Selam Kızılban da katıldı.

“Birlik ve Dayanışma En Büyük Gücümüz”

Seçim sonrası açıklamalarda bulunan Nazif İlcin, desteklerinden dolayı Mehmet Şah Aslan ve yönetimine teşekkür ederek seçime katılan işçileri tebrik etti. İlcin, birlik ve dayanışmanın önemine vurgu yaparak, “Bu güç ve beraberlik sayesinde işçilerimizin haklarını daha güçlü savunacağız” dedi.

Hakkari’de gerçekleştirilen seçim, sendikal dayanışmanın güçlü bir göstergesi olarak değerlendirildi.