Bir dizi ziyaret ve programa katılan Bakan Çiftçi, Erzurum’un kendisi için özel bir anlam taşıdığını vurguladı.

Ramazan ayının son gününde Erzurumlu vatandaşlarla aynı sofrayı paylaşan Çiftçi, bayramın ilk gününde de kentte bayramlaşma programına katıldı.

“Erzurum Benim İçin Çok Özel”

Daha önce 2023-2026 yılları arasında Erzurum Valiliği görevini yürüttüğünü hatırlatan Bakan Çiftçi, “Bu aziz şehirden dualarla uğurlandık. Bugün ise İçişleri Bakanı olarak aynı samimiyetle yeniden burada bulunmanın mutluluğunu yaşıyoruz” ifadelerini kullandı.

Yoğun Ziyaret Programı

Programı kapsamında Erzurum Valiliği’ni ziyaret eden Çiftçi, kentte yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Ardından Büyükşehir Belediyesi’ne geçen Bakan Çiftçi, şehrin ihtiyaçları ve devam eden projeler üzerine değerlendirmelerde bulundu.

Bakan Çiftçi ayrıca AK Parti ve MHP il başkanlıklarını ziyaret ederek teşkilat üyeleriyle bir araya geldi.

Vefa İftarında Vatandaşlarla Buluştu

AK Parti Erzurum Teşkilatı tarafından düzenlenen Vefa İftar Programı’na da katılan Çiftçi, vatandaşlarla birlikte iftar yaptı. Ramazan ayının birlik ve beraberlik ruhuna dikkat çeken Çiftçi, Erzurum’un dayanışma kültürünün Türkiye için önemli bir örnek olduğunu ifade etti.

Program, Lala Mustafa Paşa Camii’nde kılınan yatsı namazıyla sona erdi. Bakan Çiftçi, yapılan ibadetlerin kabul olması temennisinde bulunarak Erzurum halkının bayramını kutladı. İGFA