Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Pınarbaşı ilçesi Kaynar Mahallesi’nde bulunan taziye evinde kapsamlı yenileme çalışması gerçekleştirdi.
Kayseri Büyükşehir Belediyesi İşletme ve İştirakler Dairesi Başkanlığı tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında taziye evinin iç ve dış bölümleri baştan sona yenilendi.
Belediye ekipleri tarafından gerçekleştirilen çalışmalarda iç cephe ve dış cephe boya işlemleri tamamlanırken, mutfak, lavabo ve ihtiyaç duyulan diğer bölümler de yenilendi.
Yapılan çalışmaların ardından tesis yeniden hizmet vermeye hazır hale getirildi.
Muhtardan Büyükşehir Belediyesine Teşekkür
Kaynar Mahallesi Muhtarı Aycan Beyaz, taziye evinde gerçekleştirilen yenileme çalışmalarından dolayı Kayseri Büyükşehir Belediyesi'ne teşekkür etti.
Beyaz, "Pınarbaşı Kaynar Mahallesi taziye evimizi Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Memduh Büyükkılıç sayesinde bitirmiş bulunmaktayız. Büyükşehir Belediye Başkanımız Memduh Büyükkılıç’a ve ekip arkadaşlarımıza sonsuz teşekkür ediyoruz." ifadelerini kullandı.
Çalışmalar Sürüyor
Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Başkan Dr. Memduh Büyükkılıç’ın koordinasyonunda kent merkezi ile kırsal ilçelerde yatırım ve hizmet çalışmalarını sürdürdüğünü bildirdi.
