Edirne’nin Keşan ilçesinde 18 Mart Çanakkale Deniz Zaferi ve Şehitleri Anma Günü kapsamında düzenlenen resmi törenlerin ardından otopark uygulaması tepkilere yol açtı.
Keşan Belediyesi Selim Sesler Konferans ve Tiyatro Salonu’nda gerçekleştirilen programa katılan vatandaşlar, çıkışta karşılaştıkları 50 TL’lik otopark ücreti nedeniyle duruma tepki gösterdi. Bazı vatandaşlar, “Milli bir anma programına geliyoruz, çıkışta ücret ödüyoruz” diyerek uygulamayı eleştirdi.
Edinilen bilgilere göre, şehit ailelerinden ücret alınmazken diğer katılımcıların tarifeye tabi tutulması dikkat çekti. Otopark ücretine itiraz eden vatandaşlara görevli personelin “Talimat böyle verildi” yanıtını verdiği öne sürüldü.
Tartışmayı büyüten detaylar
Vatandaşların paylaştığı fişlerde “Köy Garajı” ibaresinin yer alması ve programın başlama saatinden farklı giriş-çıkış saatlerinin yazılması, uygulamayla ilgili soru işaretlerini artırdı.
Yaşananların ardından vatandaşlar, Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan’dan talimatın gerekçesini açıklamasını bekliyor ve uygulamanın net bir şekilde açıklanmasını talep ediyor. İGFA
