55 Yeni Otobüs Hizmete Alındı

Kocaeli’de vatandaşlara daha hızlı ve kaliteli hizmet sunmak amacıyla belediye filosu genişletiliyor. Bugün hizmete alınan 55 yeni otobüs, şehir içi ulaşımı rahatlatmayı hedefliyor. Başkan Büyükakın, yeni otobüslerin kentin dört bir yanındaki dev projelerle eş zamanlı olarak vatandaşın hizmetine sunulduğunu vurguladı.

Araç Filosu Kalem Kalem Açıklandı

Başkan Büyükakın, son 6 ayda belediyeye kazandırılan araçları şu şekilde paylaştı:

  • 123 otobüs
  • 15 tramvay aracı
  • 42 araç ve iş makinesi
  • 10 acil tamir takım aracı
  • 20 hasta nakil aracı
  • 12 yeni nesil elektrikli araç

Büyükakın, “Kendi rekorumuzu kırıyoruz. Miras değil alınteri” ifadeleriyle büyüyen filoya dikkat çekti.

Daha Hızlı ve Etkin Hizmet

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, modern araç filosu ile hem toplu taşımada hem de acil hizmetlerde vatandaşlara daha hızlı çözüm sunmayı hedefliyor. Yeni alınan araçlarla kent içi ulaşımın konforu artarken, belediyenin hizmet kapasitesi de güçlenmiş oluyor. İGFA