Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Şehzadeler ve Yunusemre ilçelerinde sulak alanlar, rögarlar, çöp konteynerleri ve kışlaklarda düzenli denetim ve ilaçlama çalışmaları gerçekleştirdi.

Çalışmalar kapsamında 30 araçtan oluşan filo ile ilçe genelinde eş zamanlı gece ilaçlaması yapıldı.

Manisa Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların yaz aylarını daha sağlıklı ve konforlu geçirebilmesi amacıyla çalışmaların 17 ilçenin tamamında gece gündüz esasına göre sürdürüldüğünü bildirdi.

Başkan Dutlulu’dan Açıklama

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, haşere ve vektörlerle mücadele çalışmalarının planlı ve bilimsel yöntemlerle yürütüldüğünü belirtti.

Dutlulu, amaçlarının vatandaşların sağlığını korumak ve yaşam kalitesini artırmak olduğunu ifade ederek ekiplerin hem ilaçlama hem de kaynak kontrolü çalışmalarını sürdürdüğünü söyledi.

Başkan Dutlulu ayrıca vatandaşlardan ev ve bahçe çevrelerinde su birikintisi oluşturmamaları konusunda dikkatli olmalarını istedi.

Çalışmalar 17 İlçede Devam Ediyor

Veteriner İşleri Daire Başkanı Mehmet Bayram da Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu’nun talimatları doğrultusunda ilaçlama çalışmalarının 17 ilçede devam ettiğini belirtti.

Bayram, çalışmaların 141 saha personeli ve 54 araçla sürdürüldüğünü ifade etti.