Kılıç, yaşanan afette can kaybı olmamasının en büyük teselli olduğunu belirterek, zarar gören vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini iletti.

“Tüm Kurumlar Sahada”

Yazılı açıklama yapan Kılıç, selden en çok etkilenen Bağlar Mahallesi başta olmak üzere tüm bölgelerde çalışmaların aralıksız sürdüğünü ifade etti.

Kılıç, “Büyükşehir Belediyemiz, Midyat Belediyemiz, Kaymakamlığımız, AFAD ekiplerimiz ve ilgili tüm kurumlarımız sahada aktif şekilde görev yapıyor. Vatandaşlarımızın yanında olmaya devam ediyoruz” dedi.

Hasar Tespit Çalışmaları Sürüyor

Sel sonrası hasar tespit ve zarar belirleme çalışmalarının titizlikle yürütüldüğünü belirten Kılıç, sürecin yakından takip edildiğini vurguladı.

“Hiçbir Vatandaş Mağdur Edilmeyecek”

Faruk Kılıç, incelemelerin ardından gerekli desteklerin hızlı şekilde sağlanacağını belirterek, “Hiçbir vatandaşımız mağdur edilmeyecek. İhtiyaç duyulan tüm destekler ilgili kurumlarımız tarafından en kısa sürede ulaştırılacak” ifadelerini kullandı.

Yetkililer, bölgede temizlik ve iyileştirme çalışmalarının sürdüğünü, vatandaşların mağduriyetinin giderilmesi için çalışmaların devam ettiğini bildirdi. İGFA