Yoğun katılımla gerçekleşen etkinlikte Özgentürk, yaşam öyküsünü ve meslek hayatına dair deneyimlerini sanatseverlerle paylaştı.
Çocukluktan Belgeselciliğe Uzanan Yolculuk
Tuğrul Keskin’in moderatörlüğünde gerçekleştirilen söyleşide Nebil Özgentürk, çocukluk yıllarından başlayarak gazetecilik ve belgeselcilik kariyerindeki önemli dönüm noktalarını anlattı.
Meslek hayatı boyunca karşılaştığı zorlukları ve edindiği deneyimleri paylaşan Özgentürk, televizyon projelerinin perde arkasına dair detayları da katılımcılarla paylaştı. Ayrıca gelecekte hayata geçirmeyi planladığı projelere ilişkin ipuçları verdi.
Yoğun Katılım Dikkat Çekti
Etkinliğe Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu’nun yanı sıra belediye yöneticileri, siyasi parti temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Söyleşi boyunca salonu dolduran sanatseverler, Özgentürk’ün anlatımlarını ilgiyle dinledi. Programın soru-cevap bölümünde katılımcılar merak ettikleri soruları yöneltme fırsatı buldu.
Başkan Dutlulu’dan Teşekkür
Program sonunda Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Nebil Özgentürk’e teşekkür ederek plaket takdim etti.
Dutlulu, “Gerçekten çok keyifli bir söyleşi gerçekleştirdik. Zamanın nasıl geçtiğini anlayamadık; bizim için tadı damağımızda kalan bir buluşma oldu” ifadelerini kullandı.
Etkinlik sonrası Özgentürk, okurları için kitaplarını imzalarken, program hatıra fotoğraflarıyla sona erdi. İGFA
