Bandırma’da düzenlenen son toplantıda, mahallelerin ihtiyaçları masaya yatırıldı.
Muhtarlarla İstişare Toplantıları Sürüyor
Balıkesir genelinde kurulan güçlü iletişim ağı kapsamında, daha önce kırsal mahalle muhtarlarıyla bir araya gelen Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, bu kez Bandırma’daki merkez mahalle muhtarlarıyla Güney Marmara Hizmet Binası’nda buluştu.
Toplantıya Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Aytekin Durmaz, Güney Marmara Koordinatörü Murat Karakoyun, 2. Bölge İlçe Hizmetleri Daire Başkanı Sedat Uslu ve Muhtarlık İşleri Daire Başkanı Erkan Uzun katıldı.
Mahallelerin Sorunları ve Talepleri Dinlendi
Gerçekleştirilen toplantıda muhtarlar, mahallelerinde yaşanan sorunları ve talepleri doğrudan yetkililere iletme fırsatı buldu. Aynı zamanda devam eden çalışmalar hakkında karşılıklı görüş alışverişi yapıldı.
Muhtarlar, bu tür toplantıların sorunların hızlı şekilde çözülmesine katkı sağladığını belirterek Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Akın’a teşekkür etti.
“Muhtarlarımız Bizim Çalışma Arkadaşlarımız”
Toplantıda konuşan Genel Sekreter Yardımcısı Aytekin Durmaz, Başkan Ahmet Akın’ın muhtarlara verdiği önemi vurguladı.
Durmaz, “Başkanımız muhtarlarımızı çalışma arkadaşlarımız olarak görüyor. Bu doğrultuda kurduğumuz Muhtarlar Koordinasyon Birimi sayesinde taleplere daha hızlı müdahale edebiliyoruz. Muhtarlarımızla ne kadar güçlü bir iletişim kurarsak, hizmet kalitemiz de o ölçüde artar” ifadelerini kullandı.
Balıkesir Büyükşehir Belediyesi’nin muhtarlarla yürüttüğü bu iş birliği sayesinde, kent genelinde hizmetlerin daha etkin ve hızlı şekilde hayata geçirilmesi hedefleniyor.İGFA
