Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, bayram dolayısıyla belediye bünyesinde görev yapan personelle bir araya gelerek kapsamlı bir bayramlaşma programı gerçekleştirdi.
Başkan Ünlüce’ye ziyaretleri sırasında Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Vekili Recai Erdir ile Genel Sekreter Yardımcıları Nergiz Abacı, Metin Bükülmez ve Korhan Koyuncu eşlik etti.
Program kapsamında ilk olarak ESKİ Abone İşleri ile Atık Su Arıtma Tesisleri’ni ziyaret eden Ünlüce, burada görev yapan personelle bayramlaştı. Ardından Tarımsal Hizmetler Dairesi, Yol Yapım Bakım ve Onarım Dairesi ile İtfaiye Dairesi Başkanlığı çalışanlarıyla bir araya gelen Ünlüce, personelin bayramını kutladı.
Günün ilerleyen saatlerinde belediyenin önemli iştiraklerinden İMAR A.Ş.’yi de ziyaret eden Ünlüce, burada çalışan personelle sohbet ederek emeklerinden dolayı teşekkür etti.
Ziyaretler sırasında konuşan Başkan Ünlüce, belediye hizmetlerinin kesintisiz şekilde sürdürülebilmesinde personelin büyük rolü olduğunu vurguladı. Ünlüce, “Eskişehir’imize gece gündüz demeden hizmet eden siz değerli çalışma arkadaşlarımız sayesinde kentimiz her geçen gün daha da güzelleşiyor. Vatandaşlarımıza kesintisiz hizmet sunabilmek için fedakârca görev yapan tüm personelimize yürekten teşekkür ediyorum. Hep birlikte şehrimiz için çalışmaya devam edeceğiz. Sizlerin ve ailelerinizin bayramını en içten dileklerimle kutluyorum.” ifadelerini kullandı. İGFA
