Prof. Dr. Necmettin Erbakan Kültür Merkezi’nde düzenlenen programa Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, kent protokolü ve çok sayıda vatandaş katıldı. Konserde keman ve orkestra eşliğinde seslendirilen eserler izleyicilere keyifli anlar yaşattı.
Çayırovalı solistler sahneye renk kattı
Konserde, Çayırova Ses Yarışması’nda sahne alan yerel solistler de performans sergiledi. Keman eşliğinde söyledikleri şarkılarla izleyicilerin beğenisini kazanan solistler, geceye ayrı bir renk kattı.
Toplam 15 eserin seslendirildiği konser boyunca salonu dolduran dinleyiciler, müziğin büyüsüne kapıldı.
“Sanatın birleştirici gücünü hissettik”
Konserin ardından açıklamalarda bulunan Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, etkinliğe gösterilen ilgiden memnuniyet duyduklarını belirtti.
Başkan Çiftçi, “Kemanın zarif tınısıyla hayat bulan birbirinden güzel eserleri hep birlikte keyifle dinledik. Sanatın birleştirici gücünü bir kez daha hissettiğimiz bu akşamda bizlerle olan tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
Çayırova Belediyesi’nin düzenlediği kültür ve sanat etkinlikleri, ilçede sosyal yaşamı canlandırmaya devam ediyor. İGFA
