Hakkâri Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, hafta sonu olmasına rağmen sabahın erken saatlerinde kent genelindeki parklarda çevre temizliği çalışması gerçekleştirdi.

Belediye ekipleri, her zaman olduğu gibi kentin birçok noktasında bulunan parklarda temizlik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Kentin en büyük yeşil alanlarından biri olan Kent Park başta olmak üzere farklı mahallelerdeki parklar da çöplerden arındırıldı.

Parklarda çöp kutuları bulunmasına rağmen çevreye rastgele atılan atıklardan yakınan ekipler, alanların her gün düzenli olarak temizlenmesine rağmen aynı manzarayla karşılaştıklarını belirtti.

Vatandaşlara çağrıda bulunan belediye ekipleri, parkların temiz tutulması ve çevreye çöp atılmaması konusunda daha duyarlı olunmasını istedi.