Artık kart bakiyesi bitme derdi ortadan kalkıyor.
“Bakiyeniz Yetersiz” Dönemi Bitiyor
İzmir Teknoloji AŞ tarafından geliştirilen mobil uygulama üzerinden oluşturulan Dijital İzmirim Kart’a otomatik ödeme talimatı verilebiliyor. Bu sayede kullanıcılar toplu ulaşımda kesintisiz şekilde seyahat edebiliyor.
Kullanım 12 Kat Arttı
Dijital kart kullanımındaki artış dikkat çekiyor:
- 2024 Ocak: 178 bin kullanım
- 2025 Ocak: 805 bin kullanım
- 2026 Ocak: 2 milyon 168 bin kullanım
Son iki yılda yaklaşık 12 katlık artış, sistemin İzmirliler tarafından benimsendiğini ortaya koyuyor.
Ücretsiz ve Komisyonsuz
Dijital İzmirim Kart tamamen ücretsiz oluşturulabiliyor. Kart dolumlarında herhangi bir komisyon alınmıyor ve kullanıcılar yalnızca yükledikleri bakiye kadar ödeme yapıyor.
Turistler de Kolayca Kullanabiliyor
İzmir’i ziyaret eden yerli ve yabancı turistler de mobil uygulama üzerinden dakikalar içinde dijital kart oluşturabiliyor. Böylece kart merkezine gitmeden tüm ulaşım avantajlarından faydalanabiliyorlar.
Sadece Ulaşım Değil
Dijital İzmirim Kart; otobüs, metro, vapur gibi ulaşım araçlarının yanı sıra İzmir Doğal Yaşam Parkı, teleferik, buz pisti ve akıllı tuvaletlerde de QR kod ile ödeme imkânı sunuyor.
Çevre Dostu Uygulama
Fiziksel kart ihtiyacını azaltan sistem, plastik kullanımını düşürerek çevre dostu bir çözüm sunuyor. Bu yönüyle İzmir’in sürdürülebilir şehir hedeflerine de katkı sağlıyor.
Yeni özelliklerle birlikte Dijital İzmirim Kart, İzmir’de ulaşım alışkanlıklarını dönüştürmeye ve her geçen gün daha fazla kullanıcıya ulaşmaya devam ediyor. İGFA
