Cuma Namazı Sonrası Vatandaşlarla Buluşma
Kocaeli (İGFA) – İzmit Belediyesi tarafından düzenlenen program, Cuma namazının ardından Mustafa Pehlivan Camii’nde gerçekleştirildi. Programa İzmit Belediyesi İnanç Masası Başkanı İsmet Kanık da katıldı.
Belediye yetkilileri, namaz sonrası cemaatle sohbet ederek vatandaşların talep ve önerilerini dinledi.
Aşevi’nde Hazırlanan İkramlar Dağıtıldı
Program kapsamında İzmit Belediyesi Aşevi’nde hazırlanan çorba ve kek, vatandaşlara ikram edildi. İkramlar, cemaat tarafından memnuniyetle karşılandı.
Vatandaşlardan Teşekkür
Cemaat, kendilerine gösterilen ilgi ve yapılan ikramlardan dolayı belediye ekiplerine teşekkür etti. İzmit Belediyesi’nin bu tür sosyal etkinliklerle vatandaşlarla buluşmaya devam edeceği belirtildi.
