Kozluk Kaymakamı Ümit Fırat Böçkün, Belediye Başkanı Mehmet Veysi Işık ve ilçe yöneticileri, Kozluk Devlet Hastanesi’ni ziyaret ederek sağlık çalışanları ve hastalarla bayramlaştı.
Sağlık Çalışanlarına Teşekkür
Bayramda da görevlerinin başında olan sağlık personeliyle bir araya gelen Kaymakam Böçkün ve beraberindeki heyet, özverili çalışmalarından dolayı personele teşekkür etti. Ziyaret sırasında sağlık çalışanlarının bayramı kutlanarak moral verildi.
Hastalara Geçmiş Olsun Dileği
Heyet, hastane ziyaretinde Başhekim Dr. Fırat Güneş’ten yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Ardından yataklı tedavi ve diyaliz servislerinde bulunan hastaları ziyaret eden heyet, geçmiş olsun dileklerini ileterek bayramlarını kutladı.
“Bayram Sağlık ve Huzur Getirsin”
Ziyaret sonunda heyet, Ramazan Bayramı’nın sağlık, huzur ve mutluluk getirmesi temennisinde bulundu.
Gerçekleştirilen ziyaret, bayramın dayanışma ve paylaşma ruhunu yansıtan anlamlı bir buluşma olarak öne çıktı. İGFA
