Yamantürk Yaşlı ve Engelli Gündüz Yaşam Merkezi’nde gerçekleştirilen program, yoğun katılımla gerçekleşti.
Büyükler Hem Eğlendi Hem Sosyalleşti
Etkinlikte bir araya gelen yaşlı vatandaşlar, müzik ve sohbet eşliğinde güzel vakit geçirdi. Program boyunca samimi anlar yaşanırken, katılımcılar birlikte olmanın mutluluğunu paylaştı.
Başkan Kahveci’den Vefa Mesajı
Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, yaptığı konuşmada yaşlıların toplum için taşıdığı değere dikkat çekerek, “Büyüklerimiz hayat tecrübeleriyle en kıymetli hazinemizdir. Her zaman yanlarında olmaya devam edeceğiz” dedi.
Müzik ve İkramlarla Dolu Program
Etkinlikte sahne alan yerel sanatçı Zeynel Sağ, seslendirdiği eserlerle katılımcılara müzik dolu anlar yaşattı. İkramlar eşliğinde devam eden programda, gün boyu sohbetler sürdü.
Protokolden Yoğun Katılım
Programa geçmiş dönem belediye başkanlarından Burhan Mereyer’in yanı sıra Belediye Başkan Yardımcısı Ejderhan Gezer, Sosyal Hizmetler Müdürü Arzu Duman ve Hilalkent Mahallesi Muhtarı Kamil Çelik de katıldı. İGFA
