Bülent Nuri Çavuşoğlu, Ramazan Bayramı kapsamında şehrin kritik noktalarını ziyaret ederek sağlık çalışanları, itfaiye personeli ve hastanede tedavi gören vatandaşlarla bir araya geldi. Başkan Çavuşoğlu, Servergazi ve Denizli Devlet Hastanesi’nde görev yapan doktor, hemşire ve sağlık personelinin bayramını tebrik ederken, hastaları da geçmiş olsun dilekleriyle ziyaret etti.
Kahraman itfaiyeciler unutulmadı
Bayramın ilk saatlerinde görev başında olan itfaiye ekiplerini de ziyaret eden Başkan Çavuşoğlu, şehrin güvenliği için tatil gözetmeksizin çalışan personelin özverili çalışmalarına teşekkür etti ve görevlerinde kolaylıklar diledi.
Büyükşehir ekipleri sahada
Denizli Büyükşehir Belediyesi, bayram boyunca tüm birimleriyle vatandaşların yanında oldu. İtfaiye ve zabıta ekipleri güvenlik ve denetim faaliyetlerini sürdürürken, 153 Çağrı Merkezi 24 saat hizmet verdi. Çevre koruma personeli temizlik ve hijyen çalışmalarını yürütürken, DESKİ nöbetçi ekipleri su ve kanalizasyon hizmetlerinde olası arızalara anında müdahale etti. Ulaşım, mezarlık, park-bahçe ve fen işleri birimlerinin nöbetçi personeli de bayram boyunca teknik ihtiyaç ve kamu hizmetlerinin sürekliliğini sağladı.
Başkan Çavuşoğlu’nun mesajı
Başkan Çavuşoğlu, “Ramazan Bayramı dolayısıyla hem görevi başındaki çalışma arkadaşlarımızı hem de şifa bekleyen hemşehrilerimizi ziyaret ederek bayramlaştık. Tüm birimlerimizle görevimizin başındayız. Bu fedakarlık, şehrimizin huzurunun teminatıdır. Tüm mesai arkadaşlarıma teşekkür ediyor; hemşehrilerime huzur ve esenlik dolu bir bayram diliyorum” ifadelerini kullandı. İGFA
