Dr. Cemil Tugay, Ramazan Bayramı’nın ikinci gününde Buca’daki İzmir Büyükşehir Belediyesi Sosyal Yaşam Kampüsü Zübeyde Hanım Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi sakinleriyle bir araya geldi. Ziyarette Başkan Tugay’a eşi Öznur Tugay, Genel Sekreter Yardımcısı Prof. Dr. Pınar Okyay, Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Ela Hızlı, Eşrefpaşa Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Başak Bayram ve huzurevi yönetimi eşlik etti. Sakinler, Başkan Tugay’ı çiçeklerle karşılayarak büyük bir sevgi gösterdi.

Samimi sohbet ve bayram kutlaması

Başkan Tugay, huzurevinin her katını gezerek sakinlerin ellerini öpüp bayramlarını kutladı. Ziyaretini belediye başkanı olarak değil, bir evladı ve kardeşi gibi gerçekleştirdiğini belirten Tugay, sakinlerle samimi bir sohbet yaptı ve taleplerini dinledi.

Sosyal Yaşam Kampüsü ücretlerine zam yapılmadığı için huzurevi sakinleri Başkan Tugay’a teşekkür ederken, Tugay da “Ben görevde olduğum sürece zam yapılmayacak” dedi.

Mutlu anlar ve hatıra fotoğrafı

Ziyaret sırasında huzurevi sakinleri, Başkan Tugay ve eşi ile birlikte hatıra fotoğrafı çektirdi. Sakinler, “Çok güzel bir yerde yaşıyoruz; teşekkür ederiz. İyi ki geldiniz, bizi çok mutlu ettiniz” sözleriyle memnuniyetlerini dile getirdi. İGFA